Loppi blogbag - Nystart

Publicerad 2015-02-19 19:56:00 i Loppi,

Hej på er!
Ännu en blogbag har anlänt och detta är nog den bästa någonsin om ni frågar mig. Fullproppad med en massa produkter för att få en nystart!
 
 
 
Först och främst har vi Blutsaft som är ett järntillskott. Perfekt för mig som ammar!
 
En ekomüsli var också med och eftersom vi har börjat köpa mer ekologiskt blev jag jätteglad. Jag blev även glad att den inte innehåller russin som jag tycker var och varannan müsli består av nu för tiden. BLÄ tycker jag, men tummen upp för denna!
 
Kidszoo är ett tillskott för barn från 18 månader. Det är små nallar som ser ut som godis som alltså är multivitamin. Perfekt att ta om barnet har en dålig ätperiod eller behöver få i sig vitaminer ändå. En nalle per dag räcker.
 
En till sak för barnen som var med var Castus fruktstänger som är fulla av naturlig energi. Perfekt som godis till de minsta barnen då dom inte innehåller tillsatt socker, konserveringsämnen eller färgämnen. Freya älskade dom så det kommer absolut bli poppis här hemma.
 
Friggs kom med både ett hälsote, riskakor och vitaminbrus. Teét heter Blåbär & Acai och är ett roobioste som är fritt från koffein. Riskakorna har smak av chiafrön och havssalt och känns betydligt nyttigare än det som finns på marknaden idag. Vitaminbruset heter Sockerbalans och är till för den som vill minska sötsuget. Ska bli spännande att se om det hjälper. Smaken var åtminstone väldigt god.
 
En riktigt bra blogbag från Loppi alltså, och jag kan rekommendera samtliga produkter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela