Tvillingmagen

Publicerad 2014-09-24 12:24:19 i Freya 1-2 år, Graviditeten, Vardagen,

Men idag kära vänner, är Amanda Skog slut som artist. Freya har skrikit minst en gång varje timme HELA natten och jag har fått springa in och ge henne nappen. Fick sitta en stund och lugna ner henne vid 12 inatt också, och så fick hon lite vatten i sin mugg. Imorse fick vi förklaringen när hon hostade och näsan rann på na. Även jag känner mig inte helt kry men mycket beror nog på sömnbristen också. Förutom Freyas rinnande näsa verkar hon må bra och hon har inte hostat mer sen imorse heller. Förhoppningsvis blir det inte sämre....
 
Strax innan 9 imorse skjutsade jag i alla fall henne till hennes farmor där hon fick vara medans jag åkte in till Ljusdal och barnmorskan. Förutom ett lite för högt SF-mått gick det bra och nu inväntar jag bara ett tillväxtultraljud om ett par veckor. Förhoppningsvis är inte bebisen så stor som min mage får det att se ut. "Det ser ut som du väntar tvillingar" sa barnmorskan när hon tittade på kurvan. Haha, tack tack....
 
Efter BM-besöket åkte jag och handlade, åkte till Freya och farmor där jag tog en fika innan jag tog med mig Freya hem igen. Vi lunchade ihop innan hon somnade och jag ska nog försöka sova jag med för att orka med eftermiddagen. Ibland måste man.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela