Surpuppan

Publicerad 2014-09-20 19:47:37 i Freya 1-2 år, Vardagen,

Tjo!
Vilken natt....man hade ju fått upp hoppet efter den bra natten i torsdags men inatt var det ju kaos igen. Strax innan 3 inatt vaknade jag av att Freya stod och sa "mamma mamma mamma". Hon fick stå och prata i 10 minuter tills pratet övergick till skrik, då gick jag in och då var lilla donnan inte glad. Sedan höll hon igång med skrik och grin fram till halv 5 imorse typ då Jon äntligen fick henne att somna om. Sedan sov hon till 06.20 och var en surpuppa när hon vaknade.....vilket hon varit hela dagen. Trött och sur.
 
Jaja, vi kom i alla fall iväg till Jons föräldrar på eftermiddagen och där var hon ju såklart hur glad som helst. Så fort vi kommer hemifrån blir hon helt annorlunda så vi får väl sikta på att lämna Gunnarsbo dagligen framöver ;) Freya knatade runt på gården, vi fikade utomhus och sedan kikade vi på tyg till bebbelitos babynest som farmor Mona ska sy. Att jag inte tänkte på att fråga henne innan Freya kom, haha. Jaja, ska bli kul att se hur det blir i alla fall :)
 
Nu har jag precis nattat Freyan som somnade ganska direkt efter vällingen. Imorgon ska vi nog hälsa på Alex och Roberta i nya huset och så kanske vi beställer med oss mat hem. Den som lever får se..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela