Sovmorgon

Publicerad 2014-09-14 20:47:03 i Freya 1-2 år, Graviditeten, Vardagen,

Hej hopp.
Natt två utan välling gick ungefär som natten innan. Freya var vaken i typ 1,5 timme innan hon tillslut somnade i vår säng igen. Får se hur kommande natt blir men jag hoppas på en förbättring. Frågan är hur många nätter det ska ta innan hon slutar vakna. Jag hoppas det ger med sig snart och eftersom Jon jobbar imorgon vore det ju snällt ifall hon kunde vara snäll inatt ;)
 
Idag var det min tur att ha sovmorgon och när jag sedan vaknade halv 11 (!!!) fick jag en chock och sprang upp fort och frågade varför Jon inte hade väckt mig. Svaret var att han tyckte att jag skulle få sova ut. Världens bästa karl. Har dock varit trött hela dagen ändå men det är man ju jämt.
 
Efter att Freya sovit dagens tupplur tog vi bilen till Ljusdal där vi lämnade av henne hos morfar innan jag och Jon for vidare till Stocksbo och fyndade en syskonvagn för 200 SPÄNN! Wiho. Fin var den också! Sedan hämtade vi upp Freya igen, beställde pizza och åkte hem och käkade. Freya vägrade som vanligt äta men det är väl någon "fas" bara. Uselt med mat har hon fått i sig de senaste dagarna.
 
För övrigt blir sammandragningarna fler och nu har jag fått något som känns som foglossning. Hoppas för guds skull att jag slipper mer smärta än såhär för det har jag inte tid med. 
 
 
En liten älsklingsFreya
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela