Sjukling

Publicerad 2014-09-25 20:36:05 i Freya 1-2 år, Vardagen,

En liiiiite bättre natt men det är marginellt. Det började med att Freya bara sov i 45 minuter igårkväll innan hon vaknade, hostade och kräktes sedan ner hela sängen. Jahapp, upp med en ledsen unge som fortsatte hosta och kräkas lite till över mig. Byta sängkläder, lägga dit handdukar, trösta en väldigt ledsen Freya och sedan natta om henne. Sedan har det gnällts var och varannan timme och stackarn har inte kunnat andas med nappen i munnen, men ändå ska hon ha den. Det är inte lätt när man är liten och snorig...
 
Klockan 6 imorse ville hon i alla fall upp men vi gick och la oss efter frukost igen och somnade gott, panna mot panna :) Sedan har vi bara varit hemma hela dagen bortsett från en tur in till Ljusdal där vi handlade lite på Coop och hämtade ut ett paket. Eftermiddagen var väldigt gnällig och nu på kvällen när stumpan la sig kändes hon lite varm också. Får hoppas hon vaknar piggare imorgon. Har redan varit inne en gång ikväll och fått henne att somna om.
 
Jon är i alla fall och spelar innebandy och jag inväntar Hela Sverige bakar. Sitter dock på helspänn hela tiden eftersom Freya förmodligen kommer att vakna fler gånger. Har höjt huvudändan så kanske det går lättare att andas. Hoppas på att man får sova lite inatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela