Hej hopp

Publicerad 2014-09-30 13:16:18 i Freya 1-2 år, Vardagen,

Slänger in ett inlägg lite fort så får vi se om jag hinner skriva klart innan Freya vaknar ;)
 
Inatt har vi äntligen fått sova skapligt och jag har bara varit in till Freya 2-3 gånger och gett henne nappen. Nätterna innan det har vi behövt sitta med henne i minst en timme innan hon somnat om men inatt gick det bättre som sagt. Det var dock morgon redan klockan 6 men det är ju inget konstigt och det är väl helt enkelt bara att vänja sig vid det hela.
 
Imorgon börjar min lilla stora tjej på dagis och det känns lite overkligt. Jag tror det kommer gå jättebra och jag hoppas hon kommer få leka och vara ute precis som hon vill. Inskolning denna och nästa vecka i alla fall så ikväll ska jag märka kläder i förbannelse ;)
 
Nu har hon i alla fall sovit i en timme och 45 minuter och jag minns inte senast det hände, haha. När hon vaknat får hon lite mellis innan vi åker in till Ljusdal och hämtar paket och handlar lite.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela