Lördag

Publicerad 2014-10-04 12:18:45 i Freya 1-2 år, Vardagen,

Halloj!
Vi har haft några riktigt bra nätter nu och jag tror faktiskt att det beror på dagis. Skönt är det i alla fall och jag  hoppas att det håller i sig. Imorse vaknade inte Freya förrän 8 (!!!!) och det har liksom aldrig hänt förr. Nu var hon i och för sig uppe en timme extra igårkväll men ändå. Skönt vare....
 
Veckans inskolning har gått bara bra och vi fortsätter till veckan. Pedagogerna tycker Freya är charmig och hon klänger ju absolut inte på mig när vi är där så det känns ju bra. På måndag ska jag förmodligen gå ifrån en stund och se hur hon reagerar på det. Spännande! Och på onsdag blir det lunch där och på torsdag både lunch och vila. Snart är hon en förskoletjej på riktigt.
 
Idag startade vi dagen med att åka in och handla en massa. Det blev både Lidl, Dollarstore och ICA. Ikväll tänkte jag anstränga mig lite och göra kyckling till middag. Haha, ibland måste man ju....
 
NU - Vila!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela