Loppi blogbag

Publicerad 2014-10-30 20:30:23 i Loppi,

Hej hopp!
Igår fick jag hem ännu en Loppi Blogbag med ett gäng produkter att recensera. 
 
 
Haklapp från Bambino - Vi har två haklappar från Bambino sedan tidigare och är helt klart nöjda. Dom är fina, mjuka och täcker bra. Kul att få en ny färg, och framför allt om vi nu får en liten pojke om en månad :)
 
Folksams barnkit - Ett kit som innehåller allt från plåster till solskyddskräm. Perfekt att ha med i skötväskan utifall olyckan skulle vara framme.
 
Minicare baby oil - En olja anpassad efter bebisens känsliga hud. Olja kan man aldrig få för mycket av och vi använder jämt olja i badet. Perfekt nu i vinter när huden gärna blir lite torrare.
 
Minicare baby mousse wash - En rengöringsmousse anpassad efter bebisens känsliga hud. Intressant med en mousse och den känns både enkel och fräsch.
 
Vanishprov - Tar borta fläckar på vita kläder och håller de vita kläderna vita så länge som möjligt. Ska bli spännade att se om det gör någon effekt för jag tycker att vita kläder ofta blir missfärgade fort trots att man tvättar dom "rätt". Intressant produkt helt enkelt.
 
Loppi Magasin - En tidning fullproppad med en massa härlig läsning.
 
Och till sist fick jag även 70 % rabatt på en tub inotyol från Apotea.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela