Jöbbigt

Publicerad 2014-10-14 19:55:58 i Freya 1-2 år, Graviditeten, Vardagen,

God kväll!
Inatt hade vi det jobbigt....igen. Mellan 2 och halv 5 var vi vakna. Först var Freya bara pigg och låg och kunde inte somna om, men efter en och en halv timme typ blev hon istället väldigt ledsen. Hon somnade i alla fall om mellan oss och sov fram till kvart över 6.....wow liksom, haha.
 
På grund av det trodde jag inte hon skulle palla dagis men när jag kom och hämtade henne klockan två idag fick jag höra att allt bara hade gått bra. Dom sa att hon är som gjord för att vara där och det är så skönt att höra. Själv sitter man ju bara och väntar tills man får hämta hem henne igen ;)
 
För övrigt är det mindre än två månader kvar tills bebbelito beräknas anlända. Jag tippar på att det blir i slutet av november redan så nu börjar jag bli stressad, haha. Ska väl börja tvätta upp lite kläder snart och packa väskan så det är klart. Lika bra att vara ute i god tid så slipper man stressa utifall det skulle bli för tidigt.
 
Nu har stumpan precis somnat och jag inväntar att Jon ska bli klar nere så vi kan slå igång en serie. Vi är trötta båda två så det blir nog en tidig kväll ikväll.....som vanligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela