Bah

Publicerad 2014-11-22 19:14:58 i Freya 1-2 år, Vardagen,

Tredje natten utan sömn....jag har snittat ungefär 3-4 timmar per natt så ögonen går verkligen i kors. Att förkylningen kommit och tagit mig gör ju inte det hela bättre heller. Jag är SÅ JÄKLA TRÖTT om kvällarna men kan verkligen inte somna. Somnade vid halv 1 inatt och klockan 3 vaknade Freya och skulle vara uppe till 5 igen. Jag fattar inte.....
 
Idag var tanken att jag skulle städa och ta fram jullådorna. Tror ni jag orkade det eller? Nä, knappast. Jag har inte orkat ett skit, vi har bara varit inne hela dagen och det dåliga samvetet finns där hela tiden. Imorgon måste vi ta oss ut så ungen får lite frisk luft. 
 
Just nu håller Jon på att lägga Freya, vilket inte alls går bra. Det här med sömnen är ju en jäkla kamp. Dag ut och dag in....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela