Senaste dagarna

Publicerad 2014-05-02 10:32:36 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hallå!
I onsdags åkte vi iväg till Hudik en sväng. Det blev polisstationen, Ö&B och slutligen Donken där vi köpte med oss ett par cheeseburgare. Igår var Jon ledig men jag och Freya åkte in till Ljusdal för att träffa Malle och Isabelle. På kvällen blev det tacos med JoniPoni. Kan ju tillägga att jag i onsdags la mig 20.50 på kvällen och igår 21.20 typ. Fan, jag orkar inte, man är trött koooonstant. Baaaahhh.
 
Imorse fick vi i alla fall sovmorgon till klockan 7 nästan. Sedan har Jons pappa, faster och farbror varit hit och träffat Freya för första gången. När dom åkte gick jag och la stumpan som däckade direkt och nu väntar man bara på att hon ska vakna. Får se vad vi hittar på idag...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela