Onsdag

Publicerad 2014-05-14 19:04:46 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Nu var det ett par dagar sedan igen....men men, sån är jag. Ibland är det ett jäkla bloggande på mig och ibland örskar jag helt enkelt inte med. 
 
Jag fortsätter väl där jag avslutade. Jon kom hem äntligen hem i söndags och sedan dess har det bara varit vanlig vardag, men snart är det äntligen helg igen. Gaaah vad jag längtar för jag behöver sovmorgon!!!! 
 
Igår åkte jag, Freya och mamma till Hudik för att gratta Malle som fyllde år. Vi sprang runt på stan i ett par timmar innan vi åkte upp till henne och fikade och så. Freya skötte sig alldeles ypperligt och det är alltid skönt. 
 
Nä, jag har fasen ingenting att skriva så jag avslutar här....om 6 dagar fyller jag år å, det ni.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela