Helgen

Publicerad 2014-05-26 19:23:03 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej hopp!
Måndag igen och helgen bara sprang iväg som vanligt. I lördags följde jag och Freya med mamma till Folkparken och Barnens dag. Freya var väl kanske för liten för att ha kul men det är ju roligt att hitta på något annat också än att bara sitta hemma.
 
Igår firade jag min första morsdag och världens finaste pappa hade ordnat med både paket och amerikanska pannkakor till frukost. Fick ett superfint halsband och örhängen och sedan åkte vi iväg till Jons föräldrar där vi fikade tårta. En bra dag helt enkelt.
 
Denna vecka är det kortvecka för karln, vilket uppskattas. Freya har vaknat INNAN 5 två morgnar i rad nu så man är ju inte den piggaste på jordklotet för tillfället. Men men, sån är hon ;)
 
Nu för tiden ska det även stås mot aaaalllt...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela