Härlig dag

Publicerad 2014-05-17 19:12:29 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Men aaaaah, vilken härlig dag!!
Först sovmorgon till 7 imorse då Freya började babbla på i sin säng. Den senaste tiden har hon ju jämt vaknat och varit ledsen och grinat direkt men imorse låg hon och pratade hur länge som helst innan jag tog över henne till våran säng där vi myste alla tre i säkert en halvtimme. En bra morgon för en gång skull alltså :)
 
Sedan har vi faktiskt varit ute i princip hela dagen. Vi började med en morgonpromenad och Freya somnade strax innan vi kom hem igen. Sedan la vi ut en stor filt på gräsmattan där vi har spenderat resten av dagen. Det har lekts och krupits omkring och såklart stått, som är det roligaste som finns tydligen. Småbenen blir i alla fall stadigare och stadigare :)
 
Nu har Freya precis badat och lagt sig, jag har tagit en dusch och Jon har oljat in våra trädgårdsmöbler så han ska väl duscha han med. Planerna nu? SOFFAN!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela