GNÄLL

Publicerad 2014-05-18 19:47:47 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Men idag, kära vänner, har det varit gnäll från uppstigning till läggdags. Ja, från Freyas sida alltså....baaaahhhh. Inte vet jag om hon tycker att det är för varmt eller vad det är men jag har helt ärligt längtat hela dagen efter att det skulle bli kväll och läggdags, för idag har ingenting varit bra.
 
Strax innan 6 imorse slog hon upp sina blå och började gnälla från första början. Sedan har hon sovit TVÅ halvtimmar på hela dagen innan hon slutligen däckade klockan sju ikväll. Fattar ni? EN TIMME på hela jäkla dagen och sen sover hon 11 timmar på natten med en herrans massa avbrott, så vi kan ju säga 10 då. HUR ORKAR HON???? Haha, JAG orkar inte!!!!! 
 
Jaja, slutgnällt. Madde, Lars och ungarna kom i alla fall och hälsade på en sväng idag och det var trevligt. Ungarna härjade runt som vildar i trädgården och vi vet ju vad vi har att vänta :)
 
Imorgon ser det ut som att vi bara blir hemma och på tisdag är det födelsedagsdax.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela