Tungt

Publicerad 2014-03-05 09:18:36 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Idag är det tungt att vara mamma till Freya Jansson. Hon började med att gnälla halv 1 inatt och sedan höll det på så till och från fram till klockan 4 då det åter igen var omöjligt att få henne att somna om. Mat, blöja, vaggningar, ligga mellan mig och Jon, osv osv, ingenting fungerade. Efter 6 klev jag och Freya tillslut upp för att Jon skulle få sova lite innan jobbet i alla fall. Han klev upp 06.40 och 06.45 somnade ÄNTLIGEN ungen om igen. Jag hade hoppats på ett par timmar men en timme senare började hon babbla i sängen bredvid.
 
Jahapp, så nu är vi uppe och har precis ätit frukostgröt. Jag skulle kunna döda för att få sova i ett par timmar men jag får passa på när hon ska sova sen. Förhoppningsvis drar hon till med ett par timmar på eftermiddagen så jag också orkar med kvällen och träningen...
 
Förresten, till er mammor. Ett hett tips är att blanda/mixa avocado med banan. Freyan älskar det! Nyttigt mellis :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela