Söt och gnällig

Publicerad 2014-03-20 18:44:55 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Inatt och idag har det varit skrik, gnäll och bajs. Jag vet inte vad jag ska skylla på längre....dåliga dagar? Dåliga veckor? Det är fascinerande hur man trots så lite sömn fungerar. Man tycker ju framförallt att Freya borde vara helt slut men äh, hon fungerar hon med. Idag har hon sovit EN timme sedan klockan 7 imorse och då bör det tilläggas att hon skrek och grät mellan 4 och halv 6 imorse också. 
 
Haha, ni får läsa mycket om sömn i min blogg men om ett par år kan jag titta tillbaka och säga åt henne hur förbannat jobbig hon var när hon var 7 månader ;) Evil mother! 
 
Trots detta kan man inte låta bli att le när man vaknar bredvid henne på morgonen. Hon sov i vår säng mellan halv 6 och 7 imorse och när hon slog upp sina blå tittade hon på mig, log och började genast prata. Jag har både världens sötaste och gnälligaste unge, haha.
 
Idag har vi träffat Malle och Isabelle, storhandlat på Lidl och på eftermiddagen kom Tove och Josefine x2 hit och hälsade på. Freya fick ett gosedjur och ett superfint hårband som jag tror vi får inviga imorgon. Jag blir tokig på alla dessa fina barnkläder som finns, VILL HA ALLT!!! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela