Chokladsugen

Publicerad 2014-03-01 20:15:07 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej!
Idag har jag faktiskt inte tagit ett enda kort på Freya. Har det hänt förr? Haha.
 
Idag körde vi igång med Fitnessfighten och jag är såååå sugen på choklad....såklart. Men vi har varit duktiga hela dagen och ätit bra och ofta. Träningen ikväll var dock hemsk, hur har jag låtit mig sjunka såhär lågt? Jag kan inte hoppa utan att knäna tar stryk och att jogga finns liksom inte ens med på kartan längre. FAN. Men nu ska jag komma i form så jag kan börja springa igen. Ska bli spännande att se utvecklingen. 30 dagars träningspass kvar bara ;)
 
Idag har jag och Freya varit i Ljusdal och träffat Rikard, Rebecka och Gunilla, hemma hos mamma. Har även sagt hej då till just mamma och familjen eftersom dom åker till Sälen imorgon och blir borta tills på torsdag. Vad ska jag göra då liksom???? Haha.
 
Nä, nu blir det mello och sen en sen middag.
 
 
Får bli en gammal bild då....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela