Unnat mig

Publicerad 2014-06-12 19:49:00 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Startade dagen halv 6 imorse och det var bara att gilla läget. Vi var uppe i tre timmar innan jag och Freya gick och la oss i storsängen och somnade om i en timme. Efter det fick hon frukost och sedan åkte vi in till Ljusdal. Där tog vi det mest lugnt hela dagen men på eftermiddagen åkte vi ner en sväng på köpingen och kikade. Jag hade presentkort så nu har jag faktiskt unnat mig lite nytt, vilket aldrig händer annars ;) Mina pengar går till saker åt Freya nu för tiden så det var väl kanske bra att jag fick lite presentkort där det inte fanns några prylar till henne.
 
När shoppingen var avklarad skjutsade vi hem mamma och åkte hem till Gunnarsbo. Nu sover Freya och jag ska ta en dusch snart tänkte jag. Imorgon väntar BVC och eventuellt att vi kikar på studenttåget. Vädret får avgöra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela