Glukosbelastning

Publicerad 2014-06-05 14:34:54 i Freya 0-1 år, Graviditeten, Vardagen,

03.45 imorse vaknade hon....och inte förrän 1,5 timme senare somnade hon om....i vår säng. Jaja, hon sov åtminstone till 7 och då var jag ändå tvungen att kliva upp.
 
Vid halv 8 lämnade jag Freya och Jon hemma och tog bilen in till Ljusdal och MVC. Min barnmorska ringde igår och ville göra en glukosbelastning på mig idag. Framförhållning var det ja ;) Så mellan 8 och 10 imorse satt jag i ett rum inne på Familjecentrum och bara väntade. Hade dock med mig en bok så det gick rätt bra. Hade i alla fall bra värde både före och efter så ingen diabetes här inte.
 
Efteråt åkte jag till Jons jobb och plockade upp Freya och sen åkte vi hemåt igen. 
 
Jag är sjukt trött efter nattens bravader och eftersom Freya precis har somnat ska jag passa på att göra det jag med. Håll tummarna att hon sover lääääänge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela