Förkylda

Publicerad 2014-06-08 15:42:00 i Freya 0-1 år, Graviditeten, Vardagen,

I fredags kom förkylningen och tog våran lilla tjej. Freya har ju egentligen aldrig varit sjuk så vi är ju inte vana. Natten mellan fredag och lördag sov vi i princip ingenting samtidigt som jag också åkte på förkylningen med halsont och hela köret. Freya kunde inte sova eftersom hon ville ha nappen men inte kunde andas med den i. Uffa, det var så synd om henne och själv var man ju en zombie eftersom det var natt. Hon blev dock bättre redan igår och inatt har vi sovit helt okej trots att Jon fick gå upp med henne mellan halv 11 och halv 1 inatt. Glad jag har honom så jag får sova....
 
Själv så bara kräks jag och när jag inte kräks är jag hungrig och är tom i magen. Törstig är jag konstant men jag dricker alldeles för fort och då blir jag spyfärdig igen. Jag har passerat vecka 12 med råge nu men det ger inte med sig. Jag orkar inte en graviditet full av spyor igen. Baaah. Haha.
 
Nu sover i alla fall stumpan, Jon är nere och jag sitter uppe i soffan och tar det lugnt. Skulle kunna sova jag med känner jag men eftersom vi sov hela familjen mellan 10 och 12 imorse vore det kanske dumt.
 
Hepp, där vaknade hon! Haha, hej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela