Ensam

Publicerad 2014-06-14 19:16:46 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej!
Imorse sov vi ända fram till halv 8 och jag minns inte senast det hände. Men ja, vi var uppe två gånger inatt också men ändå, man får se det positiva. Freya vaknade på sitt bästa humör och lekte på i sin säng fram till 8 då hon fick komma över till oss och mysa en stund innan vi gick upp.
 
Redan vid lunchtid lämnade vi dock hemmet allihopa, i varsina bilar. Jag och Freya åkte först och Jon efter. Han har varit på svensexa hela dagen och kommer inte hem förrän senare ikväll. Jag och Freya passade på att åka till mormor och hänga där och även gå ner till morfar och hälsa på. Avslutade alltihop med hämtmat tillsammans med Malle och Isabelle. Sen åkte jag och Freya hem och nu har jag precis lagt henne.
 
Nu då? Det finns ju roligare saker än ensamhet men what to do. Får se om jag orkar med en film eller så...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela