Blixtar och dunder

Publicerad 2014-06-11 19:18:21 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Blixtar och dunder....och en herrans massa regn. Ja, inte mig emot egentligen, synd om studenterna bara. Får hoppas på att fredagen ser bättre ut för dom. När jag gick ut på trappan för två år sedan var det så jäkla stekhett så det nästan rann längs benen på en. Haha.
 
Nätterna då? Det är fasen katastrof alltså och har varit i fem månader nu. Ungen sover sämre än jag vet inte vad. Hon vaknar mitt i nätterna och bara skriker helt hysteriskt och imorse höll hon på och gormade mellan 4 och 6. Trött som en gris var hon men inte skulle hon sova eh. Bah vad jag önskar jag fick sova en hel natt snart. Men det vänder väl nån gång.....förhoppningsvis.
 
Idag har vi lunchat med Nathalie och två av hennes syskonbarn. Efteråt åkte jag och Freya till Lidl en sväng innan vi åkte upp till mamma och var där i någon timme innan vi åkte hemåt igen. 
 
Nu har jag precis lagt Freya och väntar på att det ska sluta åska snart så jag får duscha. Annars då? Tv?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela