Sommar

Publicerad 2014-07-07 19:25:39 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Jag känner mig helt slut. Solen gör väl sitt antar jag men helst skulle jag bara vilja sova sova sova, fast lägger jag mig nu vaknar jag väl mitt i natten och det undviker jag helst ;)
 
Sommarvärmen har kommit i alla fall och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Personligen är jag ju inte sådär jättemycket för sol och värme men det är klart att det går att hitta på fler saker utomhus och alla blir ju onekligen gladare av sommaren. Själv blir jag bara tröttare ;) Stackars alla höggravida jäklar säger jag bara. Man kanske ska vara glad att man inte ska föda förrän i vinter....haha.
 
Jaja. Idag splittrade vi på oss i familjen. Jon åkte till Delsbo och badade på utebadet och jag och Freya åkte till Ljusdal för att spendera dagen hos mormor där även Malle och Isabelle var. Det blev två premiärer för Freya, både pool- och cykelpremiär och hon verkade digga båda. Lillfisen :)
 
Nu håller Jon på att lägga Freya och jag inväntar Lotta på Liseberg....för sån är jag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela