Pannkakor

Publicerad 2014-07-22 11:21:59 i Freya 0-1 år, Graviditeten, Vardagen,

Jodå, två stycken nya tänder har spruckit fram i överkäken så nu kommer väl alla på en och samma gång bara för att det gått så långtsamt hittills ;) Ja, jag pratar såklart om Freya, haha.
 
Igår var vi bjudna till Kristin och Elsa på pannkakslunch. Freya fick smaka pannkakor för första gången och ÄLSKADE det och båda barnen var glada heeela tiden så det var jättetrevligt. På vägen hem somnade Freya gott efter några timmars lek :)
 
Annars är det ju verkligen sommar kan man ju konstatera. Imorgon väntar rutinultraljud och det ska såklart bli spännande. Bebben har den senaste veckan börjat sparka på rätt bra i magen så det ska bli kul att se hur långt gången jag är. Halvvägs om man tror på det första ultraljudet och det kan nog stämma rätt bra. Men ja, vi får se...
 
Just nu sover Freya och sedan tänkte vi nog åka iväg till Gunnarsbosjön och kolla hur varmt det är i vattnet...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela