Marknad

Publicerad 2014-07-04 21:08:38 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Sicken dag! Värme och sol, plus sovmorgon, iiiiinte illa.
 
Efter lunch idag åkte vi in till Ljusdal för att kika utbudet på marknaden som är i helgen. Det var väl inte sådär jättemycket att titta på men Freya njöt för fulla muggar och satt i vagnen lugnt och stilla och kikade på allt runt omkring. Vi köpte hem lite remmar och tog en fika och sedan däckade stumpan på hemvägen efter att ha varit vaken läääänge. När vi kom hem sov hon vidare i sängen och jag nickade till på soffan medans Jon klippte gräset. 
 
Ikväll har vi käkat tacos och Freya somnade för en timme sedan ungefär. Jon blir nog uppe och kollar fotboll hela kvällen men jag ska nog lägga mig snart nog tror jag. Man är ju trots allt trött konstant ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela