Längesen

Publicerad 2014-07-02 18:50:32 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Heeeeeeeeeeej vad längesen....
Idag kom solen och värmen tillbaka och Freya har varit en riktig solstråle hela dagen hon med. Eller ja, nu ikväll har ingenting varit bra men man får vara gnällig och ledsen när man är trött. Nu har stumpan somnat i alla fall, och inte ens en halv flaska välling orkade hon. Skumt....
 
Vad har vi gjort de senaste dagarna då? Vi har varit på bröllop och Freya var finast i hela världen i sin nya klänning. Idag åkte vi in till Ljusdal och parkerade bilen hos mamma. Sedan tog vi en promenix ner på byn och kikade lite rea innan vi tog en promenad så Freya somnade och så avslutade vi med mjukglass medans hon sov. SÅ gott! :)
 
Nu ikväll har jag gjort grekisk pytt i panna och nu kom regnet och åskan lagom till kvällen. Imorgonbitti väntar ett besök hos barnmorskan och sen kanske det blir bullbak....om jag orkar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela