Halloj

Publicerad 2014-07-14 20:49:54 i Freya 0-1 år, Vardagen,

God kväll!
Nu har det varit lite svalare i två dagar och det tackar jag inte nej till. Ser ju ut att bli kanonväder framöver ändå så lite regn kan dom väl bjussa på tycker jag ;)
 
Idag var det min tur att ha sovmorgon. Vi kör på sovmorgon varannan dag nu när Jon har semester så imorgon är det jag som får kliva upp med Freya. Hoppas hon sover läääänge....fast det händer ju inte så, haha. Äh, det brukar gå rätt bra så fort man klivit upp.
 
Vi har inga semesterplaner, vilket kanske är lite trist men äh, det får gå och tiden går ju ändå. Om bara en månad fyller Freya ETT år. Herregud...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela