Trööööttt....

Publicerad 2014-01-10 17:33:01 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Trött är bara förnamnet just nu......hela veckan har nätterna varit dåliga och när man inte är van vid det blir det ju extra jobbigt. Det är tur att dessa "faser" går över fort och snart sover hon väl bra igen....förhoppningsvis.....eller så blir det ännu sämre ;)
 
Redan halv 9 imorse slängde jag in mig och Freya i bilen och drog iväg till Ljusdal. Där blev det frukost hos mamma och sedan myspys hela dagen. Självklart sov Freya i nästan 2,5 timme på förmiddagen. NU PASSAR DET LIKSOM!!??? Haha. Äh, det var ju skönt det å men hon får hellre sova om nätterna.....
 
Idag är det fredag och jag är så chokladsugen så jag går sönder snart. Men I CAN DO IT....
 
Bild från BB....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela