Tillbaka till vardagen

Publicerad 2014-01-07 21:54:30 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Slänger in ett snabbt inlägg såhär innan läggdags....jag är heeelt slut så jag hoppas jag somnar tidigt ikväll.
 
Idag började Jon jobba igen och vi är tillbaka i vardagen, vilket är rätt trist. Dessa veckor då Jon varit hemma har varit UNDERBARA. Freya har utvecklats så mycket på så kort tid och vi har kunnat följa denna utveckling, båda två, varje dag, varje minut och varje sekund. Men, det ska väl bli vardag någon gång också och nu ser man ju fram emot helgerna desto mer. 
 
Imorse åkte jag och Freya till Ljusdal och spenderade hela dagen hos momme. Som vanligt så var Freya inte speciellt sugen på att sova och hon sov småskvättar hela tiden. Det blev väl sammanlagt 2,5 timme idag. Skare vara så? Hon somnade i alla fall (vågar jag skriva "som vanligt" nu?) vid 7 ikväll och FÖRHOPPNINGSVIS sover hon fram till åtminstone halv 7 imorgonbitti. Imorse vaknade hon redan halv 6 så det har varit en lååååång dag...
 
Imorgon ska vi träffa Nathalie i alla fall, så då hoppas jag på att vi är pigga och glada, båda två :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela