Natten

Publicerad 2014-01-08 10:15:08 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Haha, jag ska sluta skriva saker i bloggen som typ "förhoppningsvis gör hon det och det" eller "hon sover säkert si och så länge" för det blir bara tvärtom-effekt ;)
 
Efter väldigt lite sömn igår somnade ju Freya vid 19 igårkväll och jag var rätt säker på att hon skulle sova till åtminstone 6 imorse, gärna ännu längre. MEN. Klockan 3 inatt vaknade jag av att hon ligger och PRATAR i sin säng bredvid mig. Blablablablabla....varje gång jag försöker få henne att somna om och ger henne nappen spottar hon ut den och drar av världens léende mot mig, haha. Vid 4 gav jag upp, bytte blöja på henne och gav henne en flaska mat och vid halv 5 somnade hon ÄNTLIGEN om. Men då var det ju istället svårt för mig att sova....Jaja, sen sov vi åtminstone fram till kvart i 8 typ, men sen var det full rulle igen.
 
Nu TROR jag att hon somnat om men som vanligt vaknar hon väl efter en halvtimme. Hoppas denna fas går över och hon börjar sova lite längre snart för både hon och jag blir ju trött....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela