Ljusdal x2

Publicerad 2014-01-09 16:54:51 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej!
Igår åkte vi in till Ljusdal vid lunchtid där vi hämtade upp Nathalie, åkte på Coop och handlade lunch som vi sedan lagade hemma hos henne. Jag tog med bumbon som Freya satt så fint i medans vi lagade maten och jag fick åtminstone äta hälften innan hennes tålamod tagit slut ;) Sedan fick Freya världens bästa present av Nathalie som jag och Jon verkligen funderat på att köpa. En HOPPGUNGA! Har jag världens bästa vän eller? JA. Vi har provat den idag men Freya verkar inte riktigt förstå hur man gör så vi avaktar nog ett par veckor till :)
 
Idag har vi varit hos mormor hela dagen och busat. Freya får inte den frisk luft som hon behöver, vilket ger mig dåligt samvete. Men idag tog jag mig äntligen ut på en promenad och jäklar vad skönt det var trots att kondisen ligger på botten för tillfället. Freya sov åtminstone en halvtimme, men jag hade inte förväntat mig annat heller, haha. 

Efter ännu en kass natt med uppvak klockan 3 hoppas jag på en bättre natt inatt. Tänk vad allting är oförutsägbart med en bebis :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela