Helgen

Publicerad 2014-01-26 13:13:40 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej hopp!
I fredags kom Jon hem med hämtmat när han slutade jobbet och på kvällen blev det en halv Harry Potter innan jag somnade redan vid 22-tiden åter igen. Det spelar ingen roll att man bli klassad som pensionär när man lägger sig så tidigt....jag har BARN!!! Haha. Som tur är har Freya slutat med sina "klockan 3-ätningar" på nätterna och den senaste veckan har hon sovit typ 19-06 då hon vill ha mat och sedan sova någon timme till. Tack för det bebisen.
 
Igår var vi bara hemma hela dagen. Det blev en kortare promenix då vi bullade upp med en kudde bakom Freyas rygg i barnvagnen så hon fick vara med och titta lite. Hon blev dock trött så det var kanske ingen höjdare ;) Annars la Jon lite golv, jag gjorde puré till Freya som jag fryste in och på kvällen blev det god middag bestående av pitabröd med kyckling, grönsaker, fetaost och sås. MUMS! Vi avslutade med den andra halvan av den sista Harry Potter så nu är alla sedda igen :)
 
Idag stekte Jon american pancakes till frukost och sen har vi badat stumpan och nu har Jon gått och lagt sig med henne. Jag hör dock från sovrummet att hon inte är allt för pigg på att sova ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela