Gnällspiken

Publicerad 2014-01-04 09:33:44 i Freya 0-1 år, Vardagen,

God morgon!
Man är inte riktigt van vid att man varit uppe i ett par timmar när klockan är halv 10. Freya har som sagt alltid somnat om efter morgonmatningen och sovit till ungefär 9, men inte längre.....baaaah tycker hennes morgontrötta mor om det...
 
Igår var hon gnällig precis heeeeela dagen. Det enda man gjorde igår var att försöka få henne att sova och när hon väl somnade vaknade hon efter 15-30 minuter igen och var lika sur för att hon var trött. Det var inte många glada stunder igår inte. På grund av det somnade hon för natten redan kvart över sex igårkväll. Sedan vaknade hon FYRA imorse och jag trodde det var kört att få henne att somna om. MEN. Efter en flaska mat och trycka in nappen 28 gånger så somnade hon om vid 5 och sov till 7 i alla fall. Men sen var det bara att kliva upp....
 
Nu har hon i alla fall sovit i en timme och så hoppas jag det fortsätter idag. Hellre färre men längre sovstunder än många och korta. Hon blir ju så sur och inte förstår hon bättre heller ;)
 
Idag är det lördag och förmodligen blir det en sväng till Johan, Kristin och lilla Elsa i eftermiddag. Ska bli kul :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela