Fredag

Publicerad 2014-01-17 13:46:10 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Tjo!
På föräldragruppen i måndags frågade dom hur våra bebisar sov. "Oftast hela nätterna" svarade jag men det skulle jag nog inte ha gjort, för nu är det slut på dom härliga tiderna. Den här veckan har i och för sig varit rätt bra för sover hon hela nätter vill hon ju KLIVA UPP klockan 5-6 typ, men nu när hon vaknar klockan 3 (ja, 3 VARJE natt, har hon en inbyggd klocka i huvudet eller??) somnar hon ju faktiskt om (ganska) fort efter en flaska mat och sen sover hon till åtminstone halv 7, idag till halv 8, så det är ju nästan bättre trots att man är som en jäkla zombie klockan 3 på natten. Meeeen, inga rutiner är satta ännu och hon kan ju ändra sig ytterligare 15 gånger, till det bättre eller sämre ;)
 
Imorse åkte vi i alla fall till Ljusdal en sväng och käkade frukost hos mormor. Malle och Isabelle var där också men huset blev tomt redan vid 11-tiden och kvar var jag och Freya, haha. Därför åkte vi hemåt igen efter att hon sovit i en halvtimme och käkat. Nu har vi ätit lite gröt, båda två, lekt en stund och nu ligger hon åter igen och sussar sött. Förhoppningsvis kan vi få in det här som varit de senaste dagarna, att hon sover länge på eftermiddagarna. Höppes :)
 
Ikväll blir det fredagsmys....framför en Harry Potter kanske!?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela