Torsdag

Publicerad 2014-02-27 14:33:52 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Idag är min tjejsing på bättre humör. Det gillar vi. Det är bara sömnen som är problemet just nu men det ordnar sig. Jag tog en promenix på förmiddagen och hon sov faktiskt i vagnen i nästan 45 minuter. Det händer liksom inte ;)
 
Annars har jag storhandlat idag inför Fitnessfighten som börjar på lördag. Ska bli spännande men TUFFT! Inte en chokladkaka på en månad liksom, inget socker överhuvudtaget utom typ i frukt men det är ju inte samma sak. Men JAG SKA KLARA DET!!! Tråkigt bara att mammagruppen blev flyttat tills på måndag men jag får helt enkelt ta med mig mat, svårare än så är det inte :)
 
Just nu sover Freya och snart har den berömda halvtimmen gått. Vi får se om hon sover förbi den eller om det blir lek och skoj om ett par minuter. Man kan ju inte låta bli att längta lite efter henne också när hon sover.....:)
 
Happ, där vaknade hon....tjo!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela