Tisdag

Publicerad 2014-02-11 14:27:51 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hallååååå!
När Freya började skrika klockan 3 inatt och jag tittade på henne och såg att hon låg med uppspärrade ögon var jag helt säker på att natten skulle bli likadan igen = ingen sömn alltså. Men närå. Jag gick ner, gjorde i ordning en flaska mat, Freya åt en tredjedel, vek sedan huvudet åt sidan, fick nappen och somnade om direkt. Sedan sov hon fram till halv 7 då Jon klev upp och då pallrade vi oss också upp. SKÖNT.
 
Just nu sitter vi hos mormor. Freyis sover och jag sitter här. Hoppas hon sover länge nu så är hon pigg och glad på föräldragruppen sen. Men vad jag vill skiter väl hon i ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela