Tidigt värre

Publicerad 2014-02-28 18:42:50 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Ibland är det tufft. Som till exempel när Freya vill kliva upp klockan 4 på morgonen. Och sedan inte sover någon längre stund på dagen heller. Hur orkar hon? Hur orkar jag? Jo, man måste ju.
 
Nu har stumpan precis somnat i alla fall och efter att ha tryckt i sig 340 ml välling tycker man ju att hon borde sova bra. Vi får se, jag accepterar inte uppgång vid 4 igen i alla fall. Bah vad trött jag är idag.
 
Imorgon är det första mars vilket betyder FITNESSFIGHTEN. Imorgonbitti ska det vägas, mätas och fotograferas och jag kan ju inte sticka under stolen med att jag längtar till april, haha. Inte för att jag får äta socker igen då utan för att se resultaten och se hur jag kommer att må. Just nu mår jag som en påse skit men så går det ju när man sabbar för sig själv. Men nu, NYA TAG!
 
Ikväll blir det Let's dance och chips. Sista chipspåsen på lääänge :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela