Supernatt

Publicerad 2014-02-04 14:40:02 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej hopp!
Har haft en riktig supernatt och jag känner mig nästan utvilad idag. SÅ skönt. Freya somnade vi 19-tiden igårkväll och vaknade inte förrän klockan var nästan 7 imorse. Tror jag gett henne nappen max 3 gånger inatt och då har det inte varit massa gnäll efteråt utan i med nappen och sen tystnad. Själv har man ju dock vaknat två gånger och varit superkissnödig så jag har ändå behövt trippat ner till toaletten, haha. Efter en flaska mat 7 imorse somnade vi om halv 8 och sov en timme till. LYX.
 
Just nu är vi precis hemkomna efter att ha varit hos Nathalie. Där blev jag bjuden på lunch och Freysan satt i en korgstol och tittade på. Så duktig så :) Nu har jag flyttat över Freya från bilstolen till sängen så vi får se hur länge hon sover. Förmodligen inte så länge eftersom hon sov så mycket inatt.
 
Ikväll kanske det blir film om stumpan somnar tidigt. Annars äre lugna puckar...
 
 
Att sitta själv går bättre och bättre.....men tippar gör vi ganska ofta ännu :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela