Sovmorgon

Publicerad 2014-02-18 09:50:52 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej!
Idag fick jag minsann sovmorgon....till 7, haha. Fast stumpan vaknade redan halv 4 imorse och gnällde. Efter att ha försökt få henne att somna om i en halvtimme gav jag upp och gick ner och gjorde mat. Hon däckade direkt efter flaskan så jag ångrade mig ganska fort att jag inte gjorde mat direkt. Jag försöker ju dock få henne att inte äta om nätterna men ibland är det den lätta utvägen när man själv är så jäkla trött....
 
Vi klev i alla fall upp vid halv 8 efter en flaska välling och efter lite lek och Babblarna fick hon gröt innan hon tillslut somnade igen. Hon har dock sovit i snart 20 minuter så jag har 10 minuter på mig att göra något ;)
 
Idag har vi inga planer alls. Jag sitter här med min kaffekopp och bara väntar på att någon vill vakna och leka igen ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela