Onsdag

Publicerad 2014-02-12 14:07:10 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej på er!
Igårkväll var det som sagt föräldragrupp och det blir verkligen roligare och roligare. Nu satt alla barn på golvet och lekte och vi föräldrar pratade mer med varandra än vi tidigare gjort. Alla är så trevliga och det är så kul att träffa alla små bäsar och se hur dom är. Alla snodde leksaker från varandra :) Freya höll självklart låda och hon pratade inte lågt heller utan HÖÖÖÖGT så ingen annan hördes, haha. 
 
Efter en lite småbråkig natt klev vi upp redan klockan 6 imorse. På förmiddagen kom Sofie och hälsade på och var här i ett par timmar. Alltid kul med sällskap och jag förstår ju att det inte är så kul att åka ända hit ut, därför gör det mig glad att mina vänner faktiskt gör det :) Nu har Freya somnat och jag hoppas det blir i ett par timmar eftersom hon är helt slut. Till halv 5 vore ju alldeles perfekt men det får nog bli en önskedröm ;)
 
Ikväll är det Sveriges Mästerkock och sedan fotboll....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela