Måndag

Publicerad 2014-02-03 15:25:23 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Tjobbidoo!
Halv 6 imorse hörde jag en massa bökande från sängen bredvid och där låg Freya med sina uppspärrade ögon och glodde. Jag gick ner, gjorde en flaska käk, matade henne, bytte blöja och fortare än fortast somnade stumpan om. Strax innan Jons klocka ringde halv 7 buttade jag på honom och bad honom stänga av den så Freya inte skulle bli väckt. Han skuttade upp och sen hade vi sovmorgon ända fram till halv 9. Sååå skönt.
 
På förmiddagen kom mamma hit och hjälpte mig att stryka gardiner och sätta upp nya. Nu är äntligen julgardinerna borta ;)
 
Sedan följde vi med henne in till Ljusdal där vi käkade lunch och efter ett par timmar där åkte vi hemåt igen och nu har jag kämpat med att försöka få Freya att somna om, men utan resultat. Skitunge. Så nu ska vi leka så blir det väl en tidig kväll för henne då.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela