Kontrollfreak

Publicerad 2014-02-05 21:11:55 i Freya 0-1 år, Vardagen,

God kväll!
Pruppungen somnade vid halv 7 även ikväll så vi får väl se hur länge hon sover imorgon. Länge förhoppningsvis ;)
 
Imorgon ska vi följa med mamma till Hudik för lite shopping och ett besök hos Malle. Får se hur det går men det ska nog inte vara några problem. Vagnen är inpackad i bilen och väskan är packad med blöjor, mat, flaskor, osv osv osv. För mig som är ett kontrollfreak är det jobbigt att åka 6 mil ;)
 
Nu blir det "Mia på Grötö" och sen ska jag lägga mig. Hoppas jag somnar lika tidigt ikväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela