Hudik

Publicerad 2014-02-06 18:51:53 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej!
Imorse blev det en tiiiiidig morgon. Halv 6 ville Freya ha käk och sen ville hon absolut inte somna om vad jag än gjorde. Hon brukar alltid somna om men inte idag. Klockan 8 gav jag upp och vi klädde på oss och klev upp. Vid 9 åkte jag in till Ljusdal där vi hämtade upp mamma och sedan begav oss till Hudik.
 
Efter en kort visit hos Malle drog vi ner på stan där det blev lite shopping och en lunch. Freya somnade efter första affären och sov sedan resten av tiden. Efter en flaska mat och ett blöjbyte åkte vi hemåt igen och då var det en suris som satt i baksätet kan jag lova. Klart man inte vill sova igen när man precis har gjort det ;)
 
Stumpan somnade iallafall gott även ikväll, halv sju. "Tyvärr" åt hon inte sig till sömns som hon brukar så kanske blir det en matning inatt? Ah, vi får se. Det är ju såklart bra ifall hon kan somna utan mat också. Man får se det positiva i det hela ;)
 
Jon kom hem med semlor efter jobbet idag så det blir nog en sån snart. Imorgon är det fredag och planerna är att hälsa på Kristin och lilla Elsa :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela