Helg!

Publicerad 2014-02-01 12:24:27 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej på er!
Igår spenderade vi hela dagen i Ljusdal där vi var hos mormor med henne, Malle och Isabelle. Isabelle är så duktig med Freya nu för tiden och vill vara med hela tiden och hon hjälper till och donar på :) Igår fick Freya åka med när Isabelle åkte bil och det såg ju för roligt ut, haha. Freysan fick även ett bad hos mormor som hon älskade och till lunch blev det pizza och sen daimglass till efterrätt. En mysdag helt enkelt!
 
Igårkväll kollade jag och Jon på den andra Hungergames-filmen. Tyvärr var den inge vidare och det är lite trist med tanke på att böckerna är helt suveräna. Men men, man läre väl se trean också när den kommer. Har dock lite kvar i den boken så nu får jag rappa på ;)
 
Just nu ligger Freya och powernappar, Jon har skottat och hoppat in i duschen och jag sitter och inväntar Freyas morfar som kommer på besök. Har gjort chokladmousse nu på morgonen så får det bli efterrätt ikväll :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela