Helg

Publicerad 2014-02-22 16:07:49 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hallooo.
Jon gick upp med Freya imorse så fick jag sova vidare i en timme. Jag är ändå helt slut idag men förkylningen gör väl sitt antar jag. Känner mig dock på bättringsvägen så till veckan är jag fit for fight igen ;)
 
Idag har vi haft besök och på eftermiddagen åkte vi in till Ljusdal en sväng för att inhandla tzatsiki till middagen. Det blir biffar, potatis och tzatski. MUMS. Nu har både Freya och Jon precis somnat och jag väntar bara på att få äta. Vi äter ju aldrig lunch på helgerna så det blir frukost, middag och en massa onyttigt. Haha. Såna är vi....
 
Freya fick sova en stund ute i vagnen idag och det gick bra. Är det lika fint väder imorgon får det minsann bli en promenix. Nu får snön smälta bort tycker jag :)
 
Bjussar på några bilder från både systemkameran och mobilen. Måste bli bättre på att ta bilder med riktiga kameran...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela