Ge mig motivation!!

Publicerad 2014-02-03 19:35:13 i Vardagen,

En god middag är intagen, Freya är lagd för natten, Jon diskar och jag inväntar "Familjen Annorlunda". Ja, ni hör ju hur bra jag har det ;) Haha. Det enda som fattas är ett par kilo choklad....
 
Jag har verkligen ingen motivation alls till att gå ner i vikt, vilket suger. När jag träffade Jon vägde jag 40 kilo mindre än vad jag gör idag och det är liksom bara TVÅ år sedan?? Jag gick upp 20 kilo när jag var gravid men dessa kilon tappade jag på 1,5 vecka efter förlossningen men nu har jag gått upp 10 kilo igen...på mindre än ett halvår. Det är något fel på min kropp....och MIG. Ge mig motivation för jag vill inte bli någon tjock mamma!!!!!
 
Då.....
 
 

Kommentarer

Postat av: Mallie

Publicerad 2014-02-08 13:06:57

Sjukt. Kolla sköldkörteln.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela