Dagen

Publicerad 2014-02-26 19:35:35 i Freya 0-1 år, Vardagen,

De senaste två dagarna har inte varit de bästa i Freyas liv. Hon är ledsen och smågnällig mest hela tiden och det är inte mycket som duger. Nu hoppas jag på en bättre natt än den som var och ännu mer hoppas jag på att det är tand som ploppar fram snart så man har något att skylla på. Men det är klart, alla har vi väl dåliga dagar....
 
Viktoria och Ellen hade med sig mackor, gott pålägg och smoothies till Freya så det blev en mysig eftermiddag med en massa gotta. Stumpan var vaken i FYRA OCH EN HALV TIMME innan hon tillslut somnade skrikandes. Stackarn, men vad gör man? En halvtimme senare var hon vaken igen och hade inga planer på att somna om. Så idag har det alltså blivit två tupplurar sedan 6 imorse. En lång på förmiddagen och en kort på eftermiddagen. Sedan somnade hon 7 ikväll så nu måste hon ju bara sova gott tycker man.....
 
Jag och Jon har för övrigt anmält oss till Fitnessfighten i mars. Vi kommer att följa ett slaviskt mat- och träningsschema under hela månaden och har chansen att vinna 21 000 kronor. Nu har vi ju betalat nästan 600 kronor var så denna gång kan vi inte sumpa chansen till ett hälsosammare liv. Jag kommer att leva på 1500 kcal varje dag plus en timmas träning. Satan vad jag kommer att rasa i vikt. Jag längtar efter resultatet :)
 
Ikväll blir det bara tv och sen en tidig kväll skulle jag tro.
 
Freya som hatar att ligga på mage tyckte det var riktigt kul i sängen så det får vi nog fortsätta med :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela