Broccoli

Publicerad 2014-02-10 19:45:42 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Jon har dragit iväg till Delsbo, Freyan ligger och sover och jag har precis gjort mig en kopp te. Vardagslyx på hög nivå. Nu inväntar jag bara "Familjen Annorlunda" och sedan kommer Jon förhoppningsvis hem i tid så man hinner umgås lite med honom innan det är läggdags. Imorgon väntar en tripp till Ljusdal eftersom elen ska stängas av här hela dagen imorgon. Stackars dom som inte har någonstans att ta vägen liksom? Haha.  Imorgonkväll blir det i alla fall föräldragrupp. Alltid kul :)
 
För övrigt börjar Freya att äta mer och mer puré och gröt och mindre ersättning, vilket är jättekul. Hon älskar verkligen allt just nu men favoriten är nog broccolipuré. SÅ jäkla äckligt om ni frågar mig men nu är det ju inte jag som käkar ;) I veckan tänkte jag införskaffa nya dinappar till henne så vi kan börja med välling också. Hoppas det också uppskattas!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela