Bossen

Publicerad 2014-02-17 08:39:19 i Freya 0-1 år, Vardagen,

God morgon!
Idag ville bossen kliva upp halv 6. Jahapp, förväntar hon sig att jag ska vara pigg också? Haha. Halv 8 ville hon sova igen och jag kämpade för att kunna somna om igen jag med....förgäves. Klockan 8 hörde jag att hon vaknade och sen babblade hon på i sängen ett par minuter innan hon lackade ur och ville bli uppburen. Yes master....:)
 
Nu sitter stumpan på golvet och leker med sina nya hinkar och klossar. Vi ska väl snart gå ner till köket och äta frukost och sen bege oss mot Ljusdal.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela